Blog: Officieel van start.

Gisteren was de dag dat wij, Koen, Wesley en Jason, een afspraak hadden staan bij de notaris om officieel Stichting Kastmaatje in te schrijven in het stichtingen register. Na een korte doorloop van de contracten, statuten en het beleidsplan hebben wij onze handtekeningen gezet.

Niet veel later zaten wij alweer in de auto terug naar Wesley, waar wij heerlijk hebben gegeten. Diezelfde ochtend zat Koen zijn TikTok door te scrollen toen hij op het filmpje van Kandidaat Tweede Kamerlid Carline van Breugel (van de D66) terechtkwam. Carline is een 26-jarige bisexuele dame die zich zal inzetten voor de jongeren in Nederland. Mocht zij worden toegewezen, wordt zij de stem van haar generatie (en jonger) in de Tweede Kamer.

Nadat wij het filmpje hadden bekeken, heb ik gelijk geprobeerd contact te zoeken met Carline. Wij stelden ons kort voor en hadden diezelfde avond nog telefonisch contact om ons verhaal te doen en natuurlijk om haar verhaal te horen.

Met trots kan ik vertellen dat het gesprek goed is verlopen en we van beide kanten weten wat we voor elkaar kunnen betekenen. Dus houd de website en al onze social media goed in te gaten, want er komen geweldige samenwerkingen aan.